Freelancer – 6 aplicatii utile

Sa activezi in domeniul freelance-ului inseamna si sa lucrezi peste tot unde mergi, fie ca esti casa, fie ca esti la un spatiu dedicat freelancerilor, fie ca esti la birou. Poate ca esti si in deplasare si trebuie sa lucrezi. Este de ajuns daca dispui de un laptop, de o tableta sau de un smartphone dar si de o selecie de aplicatii adaptate. Iata cateva care iti vor permite o autonomie si o reactie optima care te vor ajuta in activitatea ta.

Google agenda pentru a administra online programarile si intalnirile. Numit si Google Calendar aceasta aplicatie iti permite sa partajezi evenimente si intalniri din agenda apoi sa le publici pe internet sau pe site-ul tau web. Unele functionalitati sunt disponibile si fara conexiune la internet, datorita Google Gears. Este de ajuns daca dispui de un cont Google.

Cu Google Agenda un freelancer poate sa tina la un loc si sa partajeze intalnirile, programarile, proiectele, sa organizeze intalniri sa le partajeze cu clientii sai si sa difuzeze datele cheie ale planificarilor proiectelor sale. Salvand agenda pe internet, acesta o poate verifica de oriunde pentru a-si urmari in mod precis intalnirile si pentru a nu rata nicio intalnire. Clientii si partenerii sai primesc si ei remindere si invitatii prin mail sau pop –ups.

Google Hangout pentru a discuta cu clientii la distanta. Este o platforma de mesagerie instant si de apeluri video. Aceasta permite unui freelancer sa creeze videoconferinte cu mai multe persoane – de la 2 la 10. Poate deci sa munceasca de la distanta in cadrul unui curs de formare de exemplu.

Google drive pentru stocarea si partajarea de fisiere. Securitatea si confidentialitatea unor fisiere sunt niste criterii esentiale pentru un freelancer. Din fericire exista Google Drive. O aplicatie care iti permite sa accesezi datele stocate via site-ului Google sau via sincronizarii pe un terminal. Le mai poti si partaja, si modifica. Un freelancer isi poate stoca aici fisiere in deplina siguranta si confidentialitate.

Teamviewer, un birou online al unui freelancer. Are functii de teleasistenta, telementenanta si teleadministrare, de intalniri online, conferinte web si transfer de fisiere. Un program de birou la distanta. Permite unui freelancer cu alte cuvinte sa isi execute toate sarcinile de acolo de unde se afla.

Quickoffice pentru editarea de fisiere pe mobil. Te ajuta sa vizualizezi si sa creezi dar si sa editezi documente, prezentari, si foi de calcul. Se compune din Quickword, un editor de texte, Quickcell, o foaie de calcul si Quickpoint, un program pentru prezentare. Freelancerul isi va putea astfel administra foarte usor activitatile de pe un smartphone sau tableta.

Seesmic- o aplicatie pentru a pilota toate retelele sociale. Pune la dispozitia utilizatorilor niste aplicatii care le permite sa administreze in acelasi tip mai multe conturi pentru multiple retele sociale. Pe acelasi timeline se vor putea verifica astfel atat fluxurile de actualitati de pe Google cat si cele de pe Facebook. Un freelancer va putea stfel sa comunice mai usor cu cei din comunitatea sa optimizand timpul consacrat acestei activitati.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s