7 sfaturi pentru a –ti alege un liber profesionist in domeniul e-mail marketing

Daca esti in cautarea unui liber profesionist si nu iti doresti sa apelezi la o agentie sau la o firma, poate fi foarte util sa apelezi la un freelancer pentru campania ta de e-mailing, in special pentru conceperea unui e-mail.

Acesta reprezinta factorul cheie al reusitei campaniei tale. Stii bine ca o campanie reusita ai nevoie de un e-mail atragator si bine redactat care va maximiza nivelul de clickuri dar nu numai. Trebuie ca e-mailul sa fie codat, verficandu-se respectarea unor reguli precise pentru ca acesta sa apara la fel, oricare ar fi programul folosit. Conceperea unui e-mail necesita competente diverse, sa lasi conceperea sa in mainile unui specialist nu este adesea cea mai buna alegere.

Trebuie deci sa gasesti un freelancer (liber profesionist) adaptat nevoilor tale. Cu siguranta ca nu iti doresti ca proiectul sa dureze mult prea timp dar iti doresti in mod logic sa gasesti un liber profesionist calificat si care sa nu lucreze prea scump, bineinteles. Nu exista aici o reteta miracol ci cateva bune practici. Iti propunem in acest articol cateva reguli de respectat pentru a gasi un freelancer ideal.

Redacteaza un brief. Un brief este un document care detaliaza contextul, care precizeaza si care sunt obiectivele si constrangerile creatiei din domeniul marketingului care sunt cautate. Este un document foarte util pentru freelancerii care sunt interesati de proiectul tau. Documentul ii va ajuta sa inteleaga repede de ce ai nevoie. Aici trebuie sa precizezi ceea ce vrei deoarece cu cat acesta va fi mai concis cu atat vei castiga mai mult timp in discutiile cu freelancerii care sunt interesati.

Organizeaza-ti cautarea. Cautarea unui liber profesionist poate sa dureze mai ales daca nu iti organizezi putin cautarile. In mod evident, toul depinde aici de nevoi. Daca esti in cautarea unui liber profesionsit cu care sa lucrezi in mod regulat va trebui sa eviti erorile de « casting ».

Foloseste-te de toate canalele posibile. Trebuie sa recurgi la toate canalele posibile in cautarea ta – prin viu grai, internet, ziare, etc. Pe Internet ai mai multe posibilitati. O platforma specializata este cea mai buna alegere. Te va face sa castigi mai mult timp. O alta solutie sunt forumurile unde poti gasi unele profiluri interesante.

Solicita anturajul tau. Anturajul este cel mai adesea neglijat. Retelele sociale te ajuta si sa iti interoghezi cunoscutii. Vei castiga mai mult timp si vei limita riscurile de a da peste un freelancer mai scrupulos.

Intelege pentru a alege mai bine. Pentru a limita riscurle este important sa cernezi profilele celor pe care iti doresti sa ii angajezi. Cel mai bine ar fi sa stai sa studiezi profilele pe retelele profesionale. Intreaba-i despre cele mai recente proiecte ale lor. Astel vei putea evalua nivelul lor si modul lor de munca.

Cere referinte. Un lucru evident, dar unii nu o fac destul. Daca un portofoliu nu contine cele mai recente creatii, nu ezita sa intrebi.

Abordeaza toate intrebarile. Inainte de a semna un contract cu cineva asigura-te ca ai stabilit si ai verficat toate lucrurile. 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s