Cum faci un plan al unui articol?

Organizarea este cheia succesului in orice domeniu dar cand vine vorba de scris si de redactat articole este cheia unei optimizari SEO. Sa ai un plan dupa care sa redactezi un articol este foarte bine pentru ca te va ajuta in optimizare, in punerea ideilor in ordine si mai ales in expresivitatea pe care vrei sa o redai.

Primul pas in realizarea planului este stabilirea cuvintelor cheie.Pentru cuvintele cheie puteti folosi Keyword Planner, un instrument de la Google menit sa va ajute.

Pasul urmator este definirea categoriilor de articole. Exemplu: personale, vedete, etc.

Organizarea ideilor si impartirea textului urmeaza si este important sa tinem cont de un lucru: textul trebuie sa aiba trei parti: introducere, cuprins si incheiere. Cum le imparti e treaba ta dar structural asa trebuie sa fie.

Limbajul folosit trebuie sa fie adecvat fiecarui tip de articol pe care il scrii. Daca este articol de content marketing sa pastreze structura de content marketing, daca este comunicat de presa sa pastreze structura comunicatului de presa.Limbajul dar si regulile gramaticale, folosirea cuvintelor in forma agreata de DOOM 2 este foarte importanta.

Ca sa redactezi un text nu este asa de greu. Trebuie sa stii cativa pasi care in timp vor devenii reflexe. Nu este greu atata timp cat exersezi. Spor la scris!

articol preluat de pe:http://congrazie.ro/blog/view/17662/cum-faci-un-plan-al-unui-articol

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s